2011. október 26., szerda

Zingara uk12-14/40-42 szürke kötött felső 1ft nmá - Jelenlegi ára: 1 Ft

Magamnak vettem, de ez rövidebb fazon és én magas vagyok, így nekem elég rövid. Viszont nagyon csinos fazon, egyedi ujja van.  Szép, hibátlan állapotban.
Hosszú ujjas blúz fölé felvéve is jól mutat.  
 
 
 Sok minőségi női ruhát teszek fel, mivel sokat fogytam és nekem már túl nagyok.  
 
Vásárlási feltételek:
Az aukció megnyerése után kérlek 3 napon belül vedd fel velem a kapcsolatot a pontos postaktg miatt.
Simán és elsőbbségivel csak a te felelősségedre postázok.
Fizetés bankszámlára történő utalással és befizetéssel vagy rózsaszín csekken postacímre lehetséges.
Bármilyen kérdésed lenne, ír és igyekszem hamar válaszolni.
Hetente csak 2 alkalommal általában Hétfőn és csütörtökön tudok postára menni, ezt kérlek a  licitáláskor vedd figyelembe, ne az értékeléskor.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-06 17:00
. Zingara uk12-14/40-42 szürke kötött felső 1ft nmá - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos